Nieuws & Agenda Archives - 3MO - Maximizing Marketing Communication & Media Opportunities

Branded Content Event op 2 februari 2017

3MO in het nieuws

Branded Content Event 2 februari 2017 in de Fabrique, Utrecht

Op 2 februari 2017 organiseert 3MO samen met BBP alweer voor het 11e jaar het Branded Content Event. Het thema van deze editie is „Content brands: hype of hero?”.

 

Contentmarketing is hot herbal slimming pills. Net als “social media” een aantal jaren geleden, springt iedereen nu op de contenttrein. Hygiene, hero , hub content, always on content, paid, owned en earned content, video content, etc. We kunnen er als merken en industrie niet meer om heen, lijkt het wel. En is contentmarketing, als we Seth Godin moeten geloven, de enige marketing die in de toekomst overblijft?

Content maken mag geen doel op zich zijn. Het begint met het bepalen van je merkverhaal en de rol van content binnen de marketingcommunicatiestrategie. Die strategische stap wordt nog wel eens overgeslagen, waardoor er veel content wordt gemaakt om het content maken.

Hoe ontwikkel je nu als merk goede content die geloofwaardig en authentiek is en vooral ook relevant is voor de doelgroep? Hoe belangrijk is het merkverhaal daarbij? Heb je dat voor je merk op orde?

We hebben weer een programma vol met inspirerende keynotes, de beste cases én de live content pitch. Toekomstpsycholoog Tom Kniesmeijer zet voor ons de laatste trends op een rij en schetst hoe merken kunnen inspringen op deze ontwikkelingen. Djémilah Dalhuisen, verantwoordelijk voor media en content binnen ING, geeft ons een kijkje in de content-keuken van ING. Ze vertelt ons wat de rol van (branded) content is binnen de totale communicatiestrategie. En contentmarketingexpert Carlijn Postma neemt ons mee in de methodiek van ‘mediadenken’ en geeft ons tips om content te maken die beter gelezen, beluisterd en bekeken wordt.

Voor meer informatie over het event zie ook www.brandedcontentevent.nl .